När ska jag lära mig?

Gick till jobbet som vanligt idag med tankarna på den ganska gedigna to-do som låg framför mig. Kände lugn nu när Malmö-eventet är över och en glädje över en massa kul projekt att ta tag i. MEN, som en blixt från klar himmel (jodu, tjena...!!) landade jag på Cityakuten med EKG, blodtryckstest m.m. Självklart kärnfrisk, men en kommentar om att jag verkade spänd i nacken när han lyssnade på hjärta och lungor. Spänd i nacken? Jodu. Det är väl bara förnamnet. Återigen har jag kört på i ullsockorna och kroppen har inte fått sitt. Mental- och lite tidspressad under ett antal veckor sätter sig som vanligt där och leder till svimningskänslor och yrsel, hjärtklappning och allt därtill. Men som företagssköterskan på Bettania sa - åk dit och uteslut att inte är något knas. Så det blev massage och en lugn eftermiddag med vila och sömn. Nu ska jag se till att lösa knutarna som stryper syretillförseln i mina vener och för sista gången se till att bibehålla min friska kropp. Och knopp.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner