Och tiden den rinner mig förbi



26 januari och snart har en månad av 2013 passerat. Ganska skönt att just januari snart är förbi även om jag hade förmånen att en vecka av de mörkaste på året få åka till värmen.

Hösten var en ganska seg period av 2012 och jag såg med glädje framemot lite ledighet och jul. Den blev just så jäkla mysig som jag önskade med familj, god mat och lugn och ro. Julen alltså...

Brudarna i familjen!
Julafton hos Asparna!

 Sen körde vi självklart "repris" med juldagen hos oss!


 Jag gillar julen. Det till trots kan jag mycket väl tänka mig att resa bort nästa år. Julen ligger ju perfekt ledighetsmässigt och tänk att bara dra iväg några veckor... Å andra sidan kan man åka efter jul och nyår. Som vi gjorde det här året!

Det var inte heller fel. Inte alls!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner