Erika Karlsson

Läser min vän och kollegas blogg där hon, Erika, summerar 7 år på vår gemensamma arbetsplats - MEC. Underbar läsning där jag hittade det här utdraget...
 
Man har ju hunnit med en hel del event under dessa år, en och annan Melodifestival. Varje år vi var med fick jag sms under TV-direktsändningarna från min farbror Roland som undrade när jag skulle gå upp på scen och riva av ett nummer! "I år är det väl din tur!?" Skulle vart som Jill Johnson i så fall! :)

Och med hänvisning till det så visar jag denna bild, haha! De är rätt lika!!

 
Mercedes-Benz Actros-lansering, Malmö 2011


  
Du underbara kollega!
Grattis till 7 år på MEC Access! Låt oss jobba lite till....

Kommentarer

  1. Underbara Lena! Underbart event Actroseventet med Jill! :)Puss fina!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner