Faaan!

Igår fick jag mig en tankeställare. Hur jag kunder tappa det? Inte ha koll? Känner mig som en svikare...

En av mina absolut närmsta vänner har varit otroligt sjuk senaste veckorna och jag har inte vetat om det. Inte varit där och baddat pannan, burit, fixat, donat. Inte funnits där fast hon hade behövt det.

Funderar mycket på vad jag gör just nu och vad livet ska ge mig framåt. En sak är ju att det viktiga i livet finns ju så nära men att man ibland har så svårt att få till det i vardagen. Det är så stort fokus på jobb och vardagsbestyr och annat som egentligen inte betyder ett skit. Vad fasen man äter och längtan framåt. Vad man ska göra SEN. Här och nu är ju otroligt mycket viktigare! Och att att vara nära dom man vill vara nära. Se det fina i det enkla.

Hade en otroligt bra lunch med yoga hos fantastiska Kristina och funderar på hur jag har kunnat strunta i den timmen så många fredagar under vintern till "förmån" för möten. Möten går ofta att flytta. Det handlar bara om att bestämma sig. Det är en så'n sak. Göra sån't som jag mår bra av.

Och nu blir det andra bullar. Jag ska se till vad som är viktigt och inte vara fast i "måsten". Lyssna till vad jag vill och göra det. Framförallt vara med de människor jag vill vara med. Och vara bättre på att göra saker spontant. Inte fastna i nå't jävla schema.

På Vätö

Tiden går. 2007 är denna tagen!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner