Tankar

Det är underbart med människor som har mycket åsikter om mycket. Mindre vackert med folk som själva inte lever som de "lär". Detta är tankar som far igenom mig idag...

Så får någon mig att helt glömma den negativa spiralen som spinner i mitt huvud.

Jag har ikväll myst med en av dom klokaste vänner jag har. Hon har mycket som händer i sitt liv just nu, men en ödmjuk inställning till livet och alltid nära till skratt. Har bestämt mig för att finnas närmre henne igen. Helt enkelt vara den bästa vän jag kan vara. Som vi varit hela våra liv då våra föräldrar sammanförde oss som små tjejer men som jag känner att jag misskött de sista åren.

Du betyder mycket för mig, Anna Kleis!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner