Sjukstuga

Efter att ha laddat hela hösten med nyttig mat, noggrann handtvätt och annat så trodde jag att jag skulle klara mig.

Inte då. Idag landade jag i soffan med förkylning, lite lätt halsont och feber. Te, avocado, smoothie och två avsnitt Revenge. Jo, jag vet att det börjar bli som Glamour, men det är ändå beroendeframkallande... Nu börjar jag på säsong 1, episod 1 av The Blacklist. Bådar gott!

Tittar ut och tänker att det kunde varit värre. Typ en vacker vårdag och lite soligt. Även om jag nu missar en 50-årsmiddag på självaste O-baren ikväll. Eller så kunde jag och Sanna ha varit på väg till Cap Verde. Och riskerat att smittas av ebola... Just idag, faktiskt.

Nä, det är bara att kura under filten och fortsätta med episod 2.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner