Catch up

Ja, som vanligt går jag in här med ambitionen att jag ska skriva mer frekvent. Sen tänker jag att jag måste ju uppdatera mig då inläggen kommer med flera månader emellan och att sen skriver jag ingenting.

Nu ska det bli ändring på det.

Förändringar sen sist:
- Glutenfri (till 99,9%) i flera månader, men mina ledbesvär består.
- En massa prover som visar att jag är "frisk", tabletter i form av starka ibuprofen, kortison osv som ger mig tillfällig lättnad och lite sömn har lett mig till Margrethe som är akupunktör och gör nog något bra med min kropp, men vi får väl se efter att jag är färdigbehandlad.
- Slutat på MEC efter att jag blev uppsagd tillsammans med en hög av kollegor veckan före jul (jag vet - vem säger upp en massa personer utan att ha blivit förvarnad veckan före jul??)
- Startat AB och gett mig ut i konsultvärlden vilket är det bästa som hänt mig (förutom min familj och mina vänner).


Ja, nu kan jag väl börja och bara skriva vad jag känner för i nästa inlägg?

Ja, det kan jag.

Idag skiner solen för tredje morgonen i rad och det känns som våren är här på RIKTIGT!
Det gillar jag.

Ha en skön dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner