Fredagkväll

I brist på någon kul ny serie att se eller någon film som lockade på någon av alla jä...a prenumerationer i form av Netflix, Viaplay m.m som vi har så har jag ägnat kvällen åt att streama turtorials om sömnad på Youtube. Parallellt med det har jag slötittat på Let's Dance och behållningen av det var Phoenix - en gladiator, Steffo och den lilla sonen Wahlgren. Resten var verkligen S.K.I.T. Ja inte David då. Han är alltid brilliant.

Nu är frågan om jag ska klippa till ett mönster innan jag lägger mig eller om jag ska gå och lägga mig och vakna pigg tidigt i morgon bitti och gå upp och klippa då?

Svåra frågor en fredagkväll "all by my own"! Det verkar dock som mitt sömntåg gick för en stund sen så det blir nog lite mönsterfix.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner