En bra tid!

Yoga, sjukgymnastikövningar, tid för eftertanke. Lugn och ro ackompanjerad av solen och värmen. Lite vänner och god mat på det. Snack med sig själv och med andra. En bra tid, helt enkelt.

Den senaste tiden har jag varvat egen tid för att landa i varför min kropp ger mig spänningar med redan inplanerade aktiviteter. Det har varit behövligt och gett mig andrum.

Först var jag och Sanna i Nerja. Underbara Nerja som bjöd oss högsommarvärme, gott rosé och god tapas. En fantastisk fin lägenhet med havsutsikt och det enda som kunde varit liiite bättre var att vi var tvungna att dela en 1,40 säng med 1 (!!) kudde och 1 täcke. Kanske inte ultimat nu när man inte är 17 längre och har sina later. Men det gick! Veckan var toppen!

Morgonpromenad

Utsikt från takterassen

Baywatch - beware!

Utsikt från restaurangen i Frigiliana!

Att resa är en stor del av mitt liv, som Anders Timell skulle sagt. Gillar't! Och jag gillar framförallt Nerja! Skulle gärna ha en lite lägenhet där med stor terass...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner