Något är nog fel

Sitter och tittar på lördagens avsnitt av "Så mycket bättre" på play. Det är ju maagiskt! Eva Dahlgren har jag lyssnat mycket på alltid och nu när det är hennes dag så börjar jag undrar om jag är felkonstruerad. Tårkanalen är öppen hela tiden. Jag vet, ni som känner mig vet hur nära till känslor jag har, men det här är galet. Jag har hunnit till lunchen och måste nu ta en paus för att se Idol.

Jag vet - jag är en sucker för allt som har med musik att göra. Och jag tycker fortfarande att Idol är en behållning det med, även om Eva Dahlgren, Tomas Ledin och Lena Ph i samma program är enastående. Tillsammans med Laleh, denna otroligt duktiga tjej. Ja, nu ska jag torka tårarna och se fortsättningen sen.

Förresten - en sak till. Det är ju så att när det är Eva Dahlgrens dag så skriver man inte om texterna. Texterna är ju allt i hennes musik. Eller ja, nästan allt. Men sorryTimbuktu. Inte bra att skriva om texten. Laleh - otroligt bra! Ledin - ja, alltid bra, haha! Alltid bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner