11 juli

Sommaren började för mig på riktigt när jag, den 11 juli, satte mig i bilen för att åka ner till Båstad. Det var första gången i  Båstad för mig, och därmed första gången under tennisveckorna såklart. Detta trots att vi har haft etableringar och stora engagemang för kunder där under "alla år"...

Väderprognosen var lite si och så men när jag "landade" där så lovar jag att det var 30 grader, åskvarmt och otroligt fullt med folk. Släpandes väskor från parkeringen som låg en bit ifrån stan, en snabbis förbi på fina Mercedes-Benz etablering och snabbt ner till mitt hotellrum, totalt sjöblöt. Snabbfix och sen ut igen för att träffa mina, sen några veckor, efterlängtade kollegor (eller framför allt Erika som varit borta från kontoret längst) och möts av en helt galet fin aktiveringsyta. Fullt engagemang, nöjda gäster och framförallt verkar vi ha nöjda kunder. Riktigt kul!!

Kvällen gick i fullt ös-tecknet och jag vill inte ens lägga upp bilder här som jag tog. Av hänsyn till mina synnerligen högt värderade vänner och tillika kollegor. Nuff said about that.

Kvällen innan vi åkte var tjejerna och jag ner på Spymlan (heter det så fortfarande??) och tog en liten farväl-rosé innan vi skulle delas på. Mys.




Hela semester låg framför mig och jag njöt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner