Lördag. Sommar. Ingarö.

I eftermiddag bär det av mot Ingarö för boule, god mat och umgänge. Gamla Ekerögänget samlat hos Micke och Lena. Inte riktigt alla, men ändå!

Funderar på vikten av gamla vänner och hur betydelsefullt det är. Att vårda vänskap lönar sig i längden. Den mättnad man kanske har känt genom åren vid vissa tillfällen försvinner mer och mer ju äldre man blir. Tänk att vi känt varandra sen tonåren! Vilka relationer går inte upp och ner? Vilka sidor har dom tröttnat på hos mig? Säkert många genom åren, men jag hoppas att mina vänner tänker detsamma om mig som jag om dom. Gamla minnen, nya upplevelser som blir framtida minnen.

Lördag. Varmt och skönt och solen skiner. Kanske blir det bastu och bad på nattkröken. Precis som när vi seglade till Björkskär förr om somrarna.

Gillar't!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner