Lördag i mars

13 dagar till jag åker till Gran Canaria med Jocke och jag längtar satan! Det ska bli så skönt att bara komma bort, se solen och få värmen, läsa massa böcker och träna lite. Så skönt.
Igår hade jag en riktigt lugn kväll hemma. Städade först utan störande element, dvs andra familjemedlemmar, åkte ner och köpte räkor som jag sen njöt i en Kelda Thaisoppa och hör och häpna, till ett glas vatten! Fredagkväll och jag kände att jag INTE ville ha vin. Konstigare saker har faktiskt inte hänt på länge..
Vaknar alltså då kl. 7 i morse och är pigg, haha. Gör det dumma i att ligga kvar och faktiskt, det pigga till trots, somnar om och vaknar sen igen vid 9. Dock då lite segare än jag var kl. 7, men går upp och känner att den här dagen ska bara vara min helt och hållet.
Funderar på att åka in till nya MOOD-gallerian. Vill också gå till Norrgavel och få lite inspiration. Ska köpa mig en ny anteckningsbok och om jag ha tur gå och få en massage någonstans.
Kvällen blir till fam Bjurström-Granath och sen är det söndag.

Ja, det var en lördag i mars som snabbt blir till söndag. Och då är det 12 dagar kvar till Gran Canaria..!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Semester i Nerja, del 2. Före Bussjö...

Tunnbrödschips

Vänner